«Түрлі түсті көңіл-күйлер» атты дамытатын интенсивті өткізді » «Маяковский атындағы орта мектебі» КММ
Абай облысы білім басқармасының
Жарма ауданы білім бөлімінің
"Маяковский атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
8-723-47-65354
Есепші бөлімі:
8-723-47-65809
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » «Түрлі түсті көңіл-күйлер» атты дамытатын интенсивті өткізді
19
апрель
2023

«Түрлі түсті көңіл-күйлер» атты дамытатын интенсивті өткізді

Абай облысы Жарма ауданы әкімдігінің «Аумақтық әлеуметтік қызмет көрсету орталығы» КММ-нің оқушылары үшін педагог-психологтар И.Т.Тагиева мен А.О. Ұлыбаева және әлеуметтік педагог А.Ж. Тюлегетаева 2 сағаттық «Түрлі түсті көңіл-күйлер» атты дамытатын интенсивті өткізді. Қарқынды шараның негізгі мақсаты – ерекше балалардың әлеуметтік оқшаулануын жеңу, әлеуметтік тәжірибені кеңейту, балалардың жақсы демалуына, денсаулығын жақсартуға және шығармашылық дамуына жағдай жасау. Психологтар мен әлеуметтік педагог іс-шара барысында арт-терапия әдістерін, акватерапия, құм терапиясы, иппотерапияны және ашық ауада ойындарды жүзеге асыру арқылы баланың физикалық, эмоционалдық және интеллектуалдық жағдайын қалай жақсартуға болатынын іс жүзінде көрсетті. Мысалы, арт-терапия курсында балалар еркіндік алады, өзінің маңыздылығын сезіне бастайды, өз бойындағы жағымды қасиеттерді табады, адамдармен және қоршаған әлеммен қарым-қатынас жасауға үйренеді. Терапия кезінде алынған дағдылар балада ұзақ уақыт сақталады, оны шығармашылық белсенділікті жалғастыруға, басқалармен қарым-қатынас жасауға және өзімен үйлесімді өмір сүруге ынталандырады. Құм терапиясы арқылы бала бойындағы қандай да бір ерекше мінез-құлық дағдыларын дамыту, аггрессиялық мінез-құлықтың алдын алу, өзін-өзі ұстауға, өзін сол қалпында сүюге және құрметтеуге мүмкіндік беру, балаға қажет екенін сезіну; көпшілдікке тәрбиелеу. Акватерапия мүмкіндігі шектеулі балалармен психологиялық жұмыстың тиімді әдісі болып табылады, ол «баланың сумен ойынына» негізделген. Бұл әрекеттің табиғи, көзге көрінбейтін және қол жетімді түрі. Су ерекше, табиғи пластик, икемді және қауіпсіз материал ретінде баланың дамуы үшін орасан зор мүмкіндіктерге ие және сумен ойнау, сөзсіз, мұндай даму жағдайына айналуы мүмкін. Су әртүрлі рецепторларды дамытады, тыныштандырады, жағымды эмоциялар береді. Иппотерапия қазірдің өзінде мүмкіндігі шектеулі балаларды емдеуде жиі қолданылатын белгілі және дәлелденген әдіс болып табылады. Балалар атқа мінуден жарқын жағымды эмоционалды заряд алды. Ашық ойындарды ойнау арқылы балалар жылдамдықты, үйлестіруді, зейінді, түсті қабылдауды, есте сақтауды, ойлауды, бірлесіп әрекет ету және өзін-өзі бақылау және іс-әрекетті өзара бақылау дағдыларын дамытты, сонымен қатар ырғақты үлгіні қабылдауға үйренді. Бұл ерекше, ұмытылмас оқиға. Ұйымдастырушылар да, тәрбиеленушілер де, олардың тәрбиешілері де ләззат пен жағымды эмоциялардың үлкен қуатын алды.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Для воспитанников КГУ  "Территориальный центр оказания социальных услуг" Акимата Жарминского района области Абай педагоги-психологи Тагиева И.Т., Улыбаева А.Ж. и социальный педагог Тюлегетаева А.Ж. провели 2 часовой развивающий интенсив «Радужное настроение». Основные задачи интенсива – преодоление социальной изолированности особенных детей, расширение социального опыта, создание условий для полноценного отдыха, оздоровления и творческого развития детей. Педагоги-психологи и социальный педагог показали на практике, как улучшить физическое, эмоциональное и интеллектуальное состояние ребёнка через выполнение техник арттерапии, акватерапии, песочной терапии, иппатерапии и подвижные игры. Например в ходе арт-терапии дети раскрепощаются, начинают чувствовать собственную значимость, находят в себе положительные качества, учатся взаимодействовать с людьми и окружающим миром. Умения, полученные в ходе терапии, остаются с ребёнком на долгое время, стимулируя его продолжать творческую деятельность, общаться с другими и жить в гармонии с самим собой. Главная цель песочной терапии – не «переделать» ребенка, не научить его каким-то специальным поведенческим навыкам, а дать возможность быть самим собой, любить и уважать себя таким, какой он есть, дать почувствовать ребенку нужным, общительным. Акватерапия является эффективным методом психологической работы с детьми с ОВЗ, в основе которой лежит «игра ребенка с водой». Это естественная, ненавязчивая и доступная форма деятельности. Вода, как особенный, естественный пластичный, гибкий и безопасный материал обладает колоссальными возможностями для развития ребенка, а игры с водой, бесспорно, могут стать таким развивающим условием. Вода развивает различные рецепторы, успокаивает, дарит положительные эмоции. Иппотерапия — это уже хорошо известная и зарекомендовавшая себя методика, которую часто используют в лечении детей с ограниченными возможностями. От верховой езды на лошади дети получили яркий положительный эмоциональный заряд.
Через выполнение подвижных игр дети развивали скорость, координацию,внимание, восриятие цвета, память, мышление,  умение действовать совместно и осуществлять самои взаимоконтроль за деятельностью, а также обучались  восприятию ритмического рисунка.
Это необычное, незабываемое мероприятие. Удовольствие и большой заряд положительных эмоций получили как организаторы, так и воспитанники и их воспитатели.